Vincle Editorial llança el seu primer audiollibre: El cor de la tenebra, de Joseph Conrad
La novel·la, traduïda al català per Josep Marco Borillo i l’equip de traducció de la Universitat Jaume I, arriba ara en format sonor amb la veu de Natxo Andreu. Pròximament es publicarà també en ebook.
Vincle Editorial presenta El cor de la tenebra, el primer audiollibre de la seua trajectòria editorial. L’obra de Joseph Conrad, un dels grans clàssics de la literatura universal, fa així el salt del paper al format sonor i obri una nova línia de treball de l’editorial.
L’audiollibre parteix de l’edició en paper que Vincle va publicar en 2025, amb traducció de Josep Marco Borillo i de l’equip de traducció de la Universitat Jaume I. La producció ha sigut a càrrec d’Arkana Media Entertainment, i la locució l’ha feta Natxo Andreu.
Un clàssic per a escoltar
Publicada per primera vegada en 1899, El cor de la tenebra narra el viatge de Marlow riu amunt, en el cor de l’Àfrica colonial, a la recerca de Kurtz, un agent comercial envoltat de misteri. Breu i intensa, la novel·la és una de les mirades més incisives sobre el colonialisme europeu i sobre els límits morals de l’ésser humà, i ha inspirat obres com Apocalypse Now.
El format d’audiollibre permet acostar el text a nous públics i a noves maneres de llegir: en el transport, fent esport o en qualsevol moment del dia. «Volíem que el primer audiollibre de Vincle fora un títol amb majúscules i una traducció de la qual estem especialment orgullosos. La veu de Natxo Andreu dona a la prosa de Conrad tota la tensió que demana el viatge de Marlow», afirma Xavier Bellot, soci director d’Altriam Media & Events.
També en ebook
L’editorial completarà pròximament el llançament amb la versió en ebook de l’obra, de manera que El cor de la tenebra estarà disponible en paper, en àudio i en format digital. L’audiollibre ja es pot adquirir a Ivoox.